SYMULACJA NR 1: wymyślić studium przypadku dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na podstawie oglądania odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
Beats of Freedom – Zew wolności ; Leszek Gnoiński, Wojciech Słota
Niezawodny sposób; Andrzej Kondratiuk, Jutro idziemy do kina ; Michał Kwieciński
Żegnaj moja konkubino; Kaige Chen
Iluminacja; Krzysztof Zanussi, Nawet karły były kiedyś małe; Werner Herzog
Magnolia; Paul Thomas Anderson
Solaris; Steven Soderbergh, Człowiek z M-3; Karol Chodura, Leon Jeannot
Frida; Julie Taymor, Dzieci niebios; Majid Majidi
Fortepian; Jane Campion
JFK; Oliver Stone, Wasabi – Hubert zawodowiec; Gérard Krawczyk
Między słowami; Sofia Coppola
Diabeł; Tomasz Szafrański
SYMULACJA NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na podstawie tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:
Rolling Stones. The, Steel Wheels, Kowalska, Kasia, Gemini
Queen, Innuendo, Guns N’ Roses, Knockin’ On Heaven’s Door, Stone Roses, The, The Stone Roses
Bad Brains, I Against, Sweet, Strung Up, Sting, …Nothing Like The Sun
Dezerter, Ku przyszłości
ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność zrozumiałego spisywania skomplikowanych instrukcji. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci procedurę użytkowania wybranej zznajdujących się na naszej liście substancji medycznych:
90.1, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania pozajelitowego
161.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o przedłużonym uwalnianiu
15.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – biguanidy o działaniu przeciwcukrzycowym – metformina
82.3, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania doustnego – metyloprednisolon
146.2, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany do podawania pozajelitowego – kwas pamidronowy
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
149.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – morfina do podawania doustnego – postacie o przedłużonym uwalnianiu