Informujemy że na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Umiejętnościowe akceptujemy następujące tematy do prezentacji zaliczeniowej:
zabawa komunikacyjna – „Realizacja prawa do swobody wypowiedzi przez środki społecznego przekazu” oraz „Zakony męskie i żeńskie w Polsce i na Bałkanach”
gra edukacyjna : „Kuchnia polska a tożsamość Polaków” oraz „Wizerunek kobiety fatalnej na przykladzie Nany Emila Zoli”
zabawa menedżerska : „Genderowy retelling „Penelopiady” Margaret Atwood i „Anny In w grobowcach świata” Olgi Tokarczuk” oraz Mnemotechniczne Symulacje Wykorzystywane Dla Inżynierów oraz „Wojna w Bośni i Hercegowinie widziana oczami dzieci i kobiet w latach 1992-1995”
zabawa zespołowa : „Poetyka, konstrukcja i psychologia reklamy telewizyjnej ” oraz „Bułgarzy na Krymie w XIX i na poczatku XX w.”
gra zespołowa – „Zawód dziennikarz – współczesne wyzwania” i „Kulturowo-Językowy obraz wampira w cyklu „Błękitnokrwiski Melissy de la Cruz”
zabawa językowa – „Studencka etykieta językowa” oraz „Bohaterowie powieści kryminalnych Agathy Christie i Georgesa Simenowa”
symulacja edukacyjna : „Czasopisma literackie w polskim internecie” oraz „Ikona i ikonstas – symbolika wizerunku Chrystusa”
gra decyzyjna : „Pojęcie dzihadu.Zjawiska dzihadu we współczesnym islamie. Źródła doktrynalne i cele polityczne” i „Prawa dziecka standardy krajowe i międzynarodowe”
gra decyzyjna – „Negatywny wpływ reklam telewizyjnych na podstawę oraz słowną twórczość dzieci i młodzieży” i „Ochrona praw dziecka ”