Ogłaszamy iż na kursie Trening Kreatywny i Symulacje Umiejętnościowe akceptujemy następujące opracowania do superwizji końcowej:
symulacja kreatywna : „Problem eutanazji w polskiej pracie po 1989 roku; The problem of euthanasia in polisch press after 1989” i „Adam Mickiewicz: drogi życia- drogi twórczości (1798-1834)”
symulacja słownikowa : „Dziecko w kulturze na przełomie wieków” i „Korzystanie z telewizji i internetu jako sposób spędzania wolnego czasu”
symulacja decyzyjna – „Dobrodziejstwa i pokusy użytkowania internetu” oraz Literackie Symulacje Szkoleniowe oraz „Oblicza młodopolskiego artysty na podstawie wybranych pism”
symulacja kreatywna : „Media na Bałkanach i ich rola w ksztaltowaniu ogólnej świadomości kulturowej w różych społeczeństwach w różnych okresach” i „Powieść „Wichrowe Wzgórza” Emily Bronte w ujęciu gynokrytyki ”
zabawa kreatywna : „Obraz przemocy w kinie współczesnym” oraz „Rola i zadania samorządu terytorialnego na przykladzie Starostwa Powiatowego w Pleszewie”
symulacja zespołowa : „Wątki chrystianistyczne w twórczości Fiodora Dostojewskiego na podstawie”Biesów” i „Braci Karamazow”” i „Oferta wycieczki po obiektach kultury żydowskiej na Lubelszczyźnie”
gra menedżerska – „Gra komputerowa: naśladownictwo i odwzorowywanie świata realnego” i „Komunikacja rocznego dziecka”
zabawa menedżerska – „Teatr uliczny jako kontynuacja Święta Głupców – średniowieczne i współczesne Gniezno” i „Booklikes.com – wirtualna wspólnota -kulturowa”
gra edukacyjna : „”Ogniem i mieczem” Henryka Sienkiewicz: dzieło wobec wyzwania czasu” i „Źródła roztoczańskie jako obiekty turystyczno-krajobrazowe”