Potwierdzamy iż na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Szkoleniowe zalecamy tu przedstawione opracowania do superwizji końcowej:
zabawa strategiczna – „Wpływ kultury ukraińskiej na społeczność lokalną obszaru Warmii i Mazur” i „Pogańskie wierzenia Słowian (kluczowe dominaty)”
gra zespołowa – „Sposoby przetrwania w nazistowskich obozach koncentracyjnych” oraz „Oferta wycieczki po obiektach kultury żydowskiej na Lubelszczyźnie”
symulacja zespołowa : „”A jakby tak trocę zboczyć to co?” Homoedyzm postaci literackich w twórczości Witolda Gombrowicza na współczesnym jej tle twórczości wybranych prozaików polskich” i Symulacje oraz „Tygodnik „Polityka” wobec przemian politycznych w Polsce w latach 1980-1990”
symulacja komunikacyjna : „Walory krajoznawcze stanu Bolivar (Wenezuela)” i „Kara śmierci odwieczny-problem moralny przedstawiony w różnych ujęciach, opiniach i sposobach nauczania”
gra menedżerska – „Dziedzictwo retoryczne we współczesnej reklamie” oraz „Sprawa katyńska w prasie polskiej w latach 1990-2007”
zabawa biznesowa – „Venatio-krwawa rozrywka w starożytnym Rzymie” i „Obraz Majdanu w ukrainskich środkach masowego przekazu”
zabawa zespołowa : „Od realizmu magicznego do realizmu miejskiego. Swoista walka pokolenia na modelu postaw i literatury Gabriela Garcii Marqueza oraz Jorge’Franca” oraz „Cybarprzestrzeń jako zjawisko kulturowe”
gra menedżerska : „Kreacje postaci literackiej Cycerona w cyklu powieściowym „Roma sub rosa” Stevena Saylora” oraz „Cywilizacja śmierci – kulturowe uwarunkowania zachowań proekologicznych”
zabawa strategiczna : „Terroryzm międzynarodowy i metody jego zwalczania” i „Potencjał turystyczno-rekreacyjny Zalewu Muchówka w Siedlcach”