Ogłaszamy że na kursie Metodyka Kształceniowa i Gry Integracyjne zaleca się następujące tezy do pracy dyplomowej:
gra komunikacyjna – „Tragedia i poświęcenie pierwszych chrześcijan w „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza i „Rzymie za Nerona” Józefa Ignacego Kraszewskiego” i „Postać Superbohatera i jego wpływ na kulturowy wizerunek współczesnego mężczyzny”
zabawa decyzyjna – „Rozmowa z komputerem, – czyli komunikacja interpersonalna na czatach” i „Tabu krwi”
gra decyzyjna – „Rozumienie pojęcia terroryzm” i Gry Biznesowe i „Styk wielu kultur jako atrakcja turystyczna Turcji”
zabawa lingwistyczna : „Ideał osobowy kobiety na przykładzie świetych kanonizowanych przez Kościoł katolicki” oraz „Zagadnienie trudnych relacji między matką a córką w dyskursie familijnym”
gra edukacyjna – „Wpływ soborów powszechnych na budownictwo kościelne” oraz „Herkules – starożytność a popkultura”
zabawa strategiczna : „Zjawiska związane z moralnością, etyką i bioetyką wsród katolików i prawosławnych” i „”Utkana z prawdy, a nie ze zmyślenia”. Literatura sfery dokumentu osobistego”
gra strategiczna – „Zachodnioeuropejskie oblicza Wenus jako wyraz współczesnej mozaiki kulturowej” oraz „Współczesne emigracje zagraniczne Polaków – kierunki, skala i struktury oraz znaczenie rynku pracy ”
symulacja strategiczna : „Wpływ aktywności Słońca i parametrów orbity ziemskiej na klimat Ziemi” oraz „Patologie i dewiacje społeczne jako wyzwania współczesnego społeczeństwa”
symulacja decyzyjna – „Ludowe nazwy roślin” i „Oddziaływanie Collegium Europaeum Gnesnense na Gniezno i region”