Aktualności

Gry edukacyjne – zalecenia do pracy dyplomowej


Ogłaszamy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Doświadczalne akceptujemy następujące tezy do egzaminu:

  • gra biznesowa : „Kobieta, mężczyzna i płeć w twórczości Pedro Almodóvara” i „Wpływ dadaizmu na współczesne formy myślenia o sztuce”
  • symulacja komunikacyjna – „Skuteczność reklamy wyborczej” oraz „Atrakcyjność turystyczna powiatu kraśnickiego”
  • gra lingwistyczna – „Działalność macedońskiej partii politycznej WMRO-DPMNE i jej porównanie z Narodową Demokracją” i Dedykowane Gry Decyzyjne W Produkcji i „Igrzyska olimpijskie w czsach nazizmu. Berlin 1936”
  • zabawa komunikacyjna – „Czarny wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju” i „Reinterpretacje homeryckiego mitu o Odysie w „Penelopiadzie” Margaret Atwood”
  • gra zespołowa – „Recepcja antyku w twórczości Wincentego Kadłubka i Jana Kochanowskiego. Wybrane problemy” oraz „Rozwój i kształtowanie się rynku telewizji konsesjonowanej w Polsce na przykładzie TVN”
  • zabawa strategiczna : „Rzeczywistość PRL w filmach Stanisława Barei” oraz „Tezy moralne w tekstach hip-hopowych”
  • zabawa kreatywna : „Odpowiedzialność karna osób kierujących pojazdami mechanicznymi w orzecznictwie Sądu Rejonowego w Gnieźnie z 2008” oraz „Cechy klimatu Pomorza Zachodniego”
  • gra menedżerska : „Europejczycy w Ameryce – filmowy obraz spotkania kultur” i „Usługi oferowane przez „pływające hotele” linii Cunard”
  • zabawa edukacyjna – „Język druków wydanych przez „Solidarność” w latach 80-tych” oraz „Tworzenie wizerunku firmy i jej marek poprzez reklamę na modelu Kampanii Piwowarskiej”