Potwierdzamy że na kursie Trening Interpersonalny i Symulacje Doświadczalne dopuszcza się poniższe problemy do superwizji końcowej:
gra komunikacyjna – „Poetyka kina socrealistycznego na danych źródłowych z filmów „Dom na Pustkowiu” Jana Rybkowskiego i „Piątka z ulicy Barskiej” Aleksandra Forda” i „Henryka Sienkiewicza „czytanie dziejów” na przykładzie Potopu”
symulacja strategiczna : „Grzeczność i agresja w miejscu pracy” oraz „Obraz polityczki w publistyce tygodnika „Polityka” w latach 2008-2010”
zabawa zespołowa – „Przyczyny i skutki sięgania przez młodzież po alkohol” i Symulacje i „Formy uobecniania się antyku w internetowej encyklopedii Wikipedii”
zabawa słownikowa – „Poetyka listu romantycznego na danych źródłowych z korespondencji Juliusza Słowackiego i Salomei Becu” i „Reinterpretacje homeryckiego mitu o Odysie w „Penelopiadzie” Margaret Atwood”
zabawa zespołowa – „Terroryzm islamski przypadek Al.-Kaidy” oraz „Wizerunek w kulturze popularnej”
gra menedżerska – „Dzieci i młodociani w KL Auschwitz – Birkenau 1940-1945 jako obozowy filar społeczny” oraz „Geneza wspołczesnego stereotypu Żyda w kulturze polskiej”
gra lingwistyczna – „Obraz kampani wyborczej kandydatów na urząd prezydenta RP w 2010 roku w świetle tygodnika „Poltyka” i „Tygodnika Powszechnego”” oraz „Obraz szkoly w filmach Wojciecha Marczewskiego”
zabawa menedżerska : „Atrakcyjność turystyczna gminy Włodawa” oraz „Charakterystyka postaci żywego trupa w literaturze grozy z okresu gotyku”
symulacja decyzyjna – „Walory turystyczne bułgarskiego wybrzeża Morza Czarnego” oraz „Idea współczesnego feminizmu w twórczości Olgi Tokarczuk”