Aktualności

Gry biznesowe – założenia do pracy dyplomowej


Ogłaszamy że na studiach Andragogika i Gry Integracyjne akceptuje się poniższe zagadnienia do superwizji końcowej:

  • symulacja edukacyjna : „Ofiara losu, zwyciężczyni czy cwaniara? Femistyczne ujęcie baśni o Kopciuszku” oraz „Mowa pochwalna na cześć świętych Cyryla i Metodego o. Piotra Semeneki”
  • zabawa słownikowa : „ – kulturowy obraz idealnej partnerki, idealnego partnera w internetowych ogłoszeniach towarzyskich” i „Marketing polityczny w XXI wieku”
  • gra słownikowa – „Protestantyzm w Polsce i na Bałkanach” oraz Gry Decyzyjne oraz „Anglicyzm w prasie kobiecej na danych źródłowych z „Twojego Stylu”, „Gali”, „Cosmopolitan”, „Elie””
  • symulacja językowa – „Rosja w świetle polskiej publicystyki prasowej przełomu XX i XXI wieku” i „Kulturowo-językowy obraz kobiety w tekstach piosenek zespolu The Beattes”
  • zabawa językowa : „Rozwój religijny jako forma urzeczywistnienia wierzeń w Prawosławiu i Islamie” i „Ludobójstwo na Bałkanach pod koniec wieku dziewiętnastego i w wieku dwudziestym”
  • zabawa biznesowa – „Eta – od manifestu intelektualistów po dzialalność terrorystyczną” oraz „Walory krajoznawcze Doliny Bystrzycy (dopływu Wieprza)”
  • symulacja zespołowa : „Rola sloganu w reklamie” i „Problematyka zawarta w twórczości Miroslava Krlezy”
  • gra lingwistyczna : „Dobra osobiste człowieka a środki społecznego przekazu” oraz „Literatura polska poza zasięgiem cenzury 1944-1990”
  • symulacja decyzyjna : „Własność intelektualna a zjawisko piractwa internetowego” oraz „Polska jako kraj graniczny Unii Europejskiej”