Informujemy że na kursie Kształcenie Alternatywne i Gry Szkoleniowe proponuje się tu przedstawione zagadnienia do superwizji końcowej:
symulacja lingwistyczna : „Idea współczesnego feminizmu w twórczości Olgi Tokarczuk” i „Udział prasy w kształtowaniu mentalności społecznej Polaków”
symulacja kreatywna – „Reklama jako narzędzie wywierania wpływu. Techniki perswazyjne w reklamie” oraz „Wpływ kultury ukraińskiej na społeczność lokalną obszaru Warmii i Mazur”
symulacja strategiczna : „Kobieta w rodzinie muzułmańskiej” i Gry Strategiczne W Produkcji oraz „Powstanie Warszawskie we wspomnieniach i filmach”
zabawa strategiczna : „Warunki klimatyczne wschodniej części Karpat Polskich” i „Pojęcie piękna u autorów antycznych i wczesnośredniowiecznych”
symulacja językowa : „Wikipedia jako „rzetelne” źrodło informacji” oraz „Perswazyjne role dostępnych stereotypów wizerunkowych w reklamie”
gra edukacyjna : „Komunikacja psychiki, ducha i materii. Oblicza naszej duchowości i transgresje kulturowe wspołczesnej Europy” oraz „Promocja gmin w powiecie gnieźnieńskim.”
gra zespołowa – „Ślub i małżeństwo w religii prawosławnej i katolickiej” i „Portret współczesnej kobiety w miesięczniku „Twój Styl” – studium porównawcze na podstawie egzemplarzy z lat 1994-2010”
symulacja kreatywna – „Polsko-ukraińskie stosunki wobec wezwania czasu (w kręgu ocenianych zagadnień)” oraz „Dziennikarstwo internetowe w dobie cywilizacji medialnej”
zabawa strategiczna : „Zamek i zespół podworski w Janowcu nad Wisłą jako obiekt turystyczny” oraz „Gnieźnieńskie szyldy sklepowe a ustawa o języku polskim”